Вплив постіндустріальної економіки на вантажні залізничні перевезення був радикальним. Так, з 1960 р. по 1987 р. обсяг вантажних пе...

Постіндустріальна економіка та вантажні перевезення на залізницях Японії

        Вплив постіндустріальної економіки на вантажні залізничні перевезення був радикальним. Так, з 1960 р. по 1987 р. обсяг вантажних перевезень Японськими залізницями у загальнонаціональному вимірі скоротився - з 40% до 5%. З 1987 р. було проведено реформування національних залізниць, тоді ж, практично весь полігон був розділений між 6 пасажирськими компаніями, які спільно з вантажною залізничною компанією ( 塩浜操 Japan Freight Railway Company) та іншими підприємствами утворили групу Японських залізниць (Japan Railways Group). З тих пір все змінилося...
       Японська вантажна залізнична компанія (Japan Freight Railway Co, JR-F) купує у пасажирських залізничних компаній право користування інфраструктурою для перевезення вантажів. Ліній для вантажного руху в Японії майже немає. В умовах незначних обсягів перевезень JR-F використовує поїзди невеликої маси, для можливості виходу на колії для пасажирського руху зі швидкістю до 130 км/год. Масово використовується вагони для перевезення контейнерів (фітингові платформи), цистерни.




Вантажний тепловоз



Маневровий тепловоз




Існуюча схема обсягів перевезень вантажів залізницями в межах Японії.


       В Японії існували великі сортувальні станції, але з причин падіння обсягів перевезень всі станції були закриті або були змінені їх схеми для перетворення у вантажні термінали. На вантажних станціях формування здійснюється з використанням маневрів поштовхами (сортувальних гірок немає). Приклад маневрів можна переглянути тут
       Ось один приклад майданчика закритої великої сортувальної станції Musashino Shinmisato



[джерело]

        На даний час всі станції, які залишилися, змінені на так звані Freight Terminal, або вантажні станції (термінали). Ось схема деяких із таких терміналів:
JR-F Koshigaya Freight Terminal




        Головна концепція організації вантажних перевезень - це мережа вантажних терміналів по всій країні, між якими здійснюється швидка доставка вантажів з урахуванням декількох видів транспорту. Логістика на першому місті.


        Прикладом одніє із найбільших сортувальних станцій Японії, яка працює на даний час, є станція Shiohama, Kawasaki, Kanagawa Prefecture, Japan. Фото нижче


Схема станції Shiohama



        В Японії поширеною схемою є однопаркові станції. Навіть по схемі видно, що дана станція пережила закриття колій та парків. Дуже багато тупиків. Це схема станції у 1961



джерело
джерело
джерело

0 коментарі: